Αρχική > Kafkas Institute > Συχνές ερωτήσεις-FAQ

Συχνές ερωτήσεις-FAQ


  1. Ποια η διαφορά μεταξύ «εγγραφής» και «εκδήλωσης ενδιαφέροντος» σε ένα σεμινάριο;

Η διαφορά είναι ότι όταν ένα σεμινάριο έχει ανακοινωμένη την ημερομηνία διεξαγωγής πραγματοποιείται εγγραφή από τον συμμετέχοντα ενώ όταν δεν έχει προγραμματιστεί η ημερομηνία διεξαγωγής, πραγματοποιείται «εκδήλωση ενδιαφέροντος» και σε αυτή την περίπτωση θα ενημερωθεί από την ομάδα του Kafkas Institute όταν αυτό προγραμματιστεί.

  1. Τι χρειάζεται πριν την εγγραφή ή την εκδήλωση ενδιαφέροντος για κάποιο σεμινάριο;

Πριν την εγγραφή ή την εκδήλωση ενδιαφέροντος για οποιοδήποτε σεμινάριο πρέπει να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό (προφίλ) στο Kafkas Institute. Εάν διάθετε λογαριασμό θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι (log in).

  1. Ποια είναι η διαδικασία για την επιβεβαίωση της συμμετοχής μου σε ένα σεμινάριο;

Η ομάδα του Kafkas Institute έρχεται σε επικοινωνία μαζί σας πριν την διεξαγωγή του σεμιναρίου είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά, με σκοπό να επιβεβαιώσει την συμμετοχή σας. Από την στιγμή που θα επιβεβαιωθεί η συμμετοχή από πλευράς σας, θα σας αποσταλεί εκ νέου email για την πληρωμή της εκπαίδευσης εάν φυσικά υπάρχει κόστος.

  1. Στην περίπτωση που το σεμινάριο διεξάγεται online (Webinar) πως θα λάβω το link σύνδεσης;

 Θα σας αποσταλεί ένα email από την ομάδα Kafkas Institute με αναλυτικές οδηγίες για το πώς θα λάβετε το link. Ουσιαστικά θα χρειαστεί να κάνετε ένα registration (εγγραφή) στην πλατφόρμα teams για το συγκεκριμένο σεμινάριο. Στην συνέχεια θα σας έρθει αυτοματοποιημένο email με το link όπου θα χρησιμοποιήσετε την ημέρα και ώρα της εκπαίδευσης.